0 / 5 (0 votes)

بررسی و نقد فیلم Come Sweet Death

admin . Mystery, اتریش, ژانر, کشورها, کمدی, هیجانی

بررسی و نقد فیلم Come Sweet Death

فیلم Come Sweet Death / بیا مرگ شیرین / 2000 / Komm, süsser Tod / Wolfgang Murnberger

فیلم Come Sweet Death

خوب در واقع خیلی دوست داشتم برای این کارگردان اتریشی بخش مجزایی باز کنم ولی فیلم های فوق العاده نایابش و اینکه من کلا 3 فیلم از او دیدم و شاید یکی دیگه دیدم فقط ( دلیل نایابی فیلم هایش ) باعث شد که 3 فیلم خوب ازش رو فقط معرفی کنم و به زندگینامه و خودش نپردازم.

داستان : رنر یک نیروی سابق پلیس که به جرم خوابیدن با زن رئیسش از کار برکنار شده و حالا به عنوان راننده یک آمبولانس کار میکنه خودش رو درگیر یک ماجرا میبینه که……..

فیلم Come Sweet Death یا با ترجمه سطحی بیا مرگ شیرین و عنوان اصلی Komm, süsser Tod  فیلم بسیار خوبی بود یک سری موارد داره به نظر سینمای این کارگردان که به مرور فیلم نامه رو میسازه و پیش میبره به طوری که کمدی که در فیلم دیده میشه یک نوع فرم خاص داره و همچنین یک مدت زمانی فیلم صبر لازم داره تا به اوج خودش برسه نظیر یک آجر که به نظر مواد خامش باید به مدت طول بکشه تا پخته شه . فیلم یک عنوان بندی خوب و یک داستان مناسب داره ولی یک سری موضوع که داره اونم این هست که کرکترهای فرعی که معرفی میشند اونقدر بهشون پرو بال داده نمیشه و انگار فقط برای این هستند که موضوع فیلم از تب و تا نیافته .
در هر حال این داستان های معمایی آمریکایی رو برای مدتی ندیدن خوب هست .

Wolfgang Murnberger در واقع کارگردانی ست که سعی میکند فیلم هایش اون جنبه های طنز را در عین جدی بودن و تریلر بودن حفظ کنند، نظیر رمان های جنایی و سریال های .پوآرو و شرلوک هولمز که اون طنز خوابیده در داستان خشکی معمایی بودن ماجرا را از بین می برد.

حواشی فیلم Come Sweet Death :

  • فیلم براساس رمانی توسط Wolf Haas به همین نام نوشته شده است.
  • Brenner شخصیتی که در این فیلم و دو فیلم بعدی که معرفی میکنم هست توسط یکی از بهترین کمدی های اتریش به اسم  Josef Hader بازی می شود و در رابطه با یک شخص بدشانس است که یک کاراگاه خصوصی ناموفق و یک عضو سابق نیروی پلیس است که در رابطه با پرونده های جنایی همش با مشکلات درگیر است.

 

برچسب ها:, , , , , , , , ,

بازتاب از سایت

دیدگاهتان را بنویسید

شما برای ارسال نظر باید وارد اکانت خود شوید

آخرین دیدگاهها

admin

|

همانطور که می بینید فیلم رو من 4 سال پیش دیدم حداقل براساس تاریخ نقد وگرنه ممکنه خیلی دیرتر دیده…

رضا

|

سلام و سپاس از توضیحات و نقد خوبتون به نظرم ریتم نیمه اول فیلم که کند و به جا داشت…

رض

|

به نظر من نیمو داره میگه همه ی راه ها درستند و در عین حال همه غلطند ولی این بین…

بهرام

|

خداییش خیلی فیلم پر استرس و وحشتناکیه

شهرام

|

ضمن سلام و عرض ادب خدمت دست اندرکاران سایت و ادمین گرامی و همچنین بازدید کنندگان محترم درخواست کمکی برای…