3 / 5 (7 votes)

بررسی فیلم Super

admin . درام, ژانر, کمدی

بررسی فیلم Super

Super / 2010 / جیمز گان

بررسی فیلم Super

خوب واقعیتش میخواستم یک فیلم دیگه معرفی کنم گفتم قبلش این رو معرفی کرده باشم.

داستان: فرانک مردی ست که اعتماد به نفس بالایی نداره و زمانی که همسرش او رو برای بودن با یک دلال مواد ترک میکنه تصمیم میگیره که………

خوب راستیتش من نمیدونم این فیلم رو چرا تهیه کردم، یعنی یادم نمیاد دنبال فیلم های کمدی برتر 2010 بودم دنبال بهترین فیلم های 2010 بودم دنبال چی بودم که لینکش رو پیدا کردم و دادم رفیقم دانلود کنه چون این برادر جیمز گان کارگردانمون هم اونقدر معروف نیست که بخوام به خاطر اون دانلود کرده باشم و فیلم دیگه ای که ازش دیده بودم Slither بود که حدود 4 سال پیش دیده بودم . به هر حال فیلم یکی دیگه از فیلم های سوپر هیرو به نوعی محسوب میشه که سعی میکنه کمی بار عاطفی و شخصیت پردازی هم در خودش داشته باشه ولی خوب من فکر میکنم یک کلیشه نبود و از این دست فیلم هایی که در آن شخصیت محوری به نوعی متحول میشه فیلم های بهتری دیدم .
فیلم گرچه لحظات خاص خودش رو داشت و چند سکانس خوب داشت و از این کشتار با آچار فرانسه هم خوشم اومد.

در وافع فیلم Super فیلم بدی نیست، حواشی زیادی در فیلم دیده نمیشه، داستان خیلی سر راست است، شخصیت ها اندک و خوب هستند و بازی الن پیج هم در نقش یک دختر پرجوش بسیار خوب است ولی کلیت فیلم یک فیلم متوسط را تشکیل می دهد که سعی کرده با ترکیب آن با لحظاتی شبیه کتاب های کمیک یعنی آن مایه محبوب و ایده آل آمریکایی ها بیننده را به خوبی همراه کند.

حواشی فیلم Super :

  • بودجه فیلم اندک و در حد 2.5 میلیون دلار بوده است ولی در گیشه نزدیک به 400 هزار دلار فروخت، شاید دلیل این امر فیلم مشابه پر زرق و برق تر Kick Ass بود.
  • جیمز گان کارگردان فیلم Super در مصاحبه ای میگوید او از سال 2002 قصد ساخت این فیلم را داشته است ولی تهیه کنندگان فیلم فکر میکردند فیلم بسیار خشن و نامشخص است.

 

 

 

برچسب ها:, , , , , , ,

بازتاب از سایت

دیدگاهتان را بنویسید

شما برای ارسال نظر باید وارد اکانت خود شوید

آخرین دیدگاهها

admin

|

همانطور که می بینید فیلم رو من 4 سال پیش دیدم حداقل براساس تاریخ نقد وگرنه ممکنه خیلی دیرتر دیده…

رضا

|

سلام و سپاس از توضیحات و نقد خوبتون به نظرم ریتم نیمه اول فیلم که کند و به جا داشت…

رض

|

به نظر من نیمو داره میگه همه ی راه ها درستند و در عین حال همه غلطند ولی این بین…

بهرام

|

خداییش خیلی فیلم پر استرس و وحشتناکیه

شهرام

|

ضمن سلام و عرض ادب خدمت دست اندرکاران سایت و ادمین گرامی و همچنین بازدید کنندگان محترم درخواست کمکی برای…